diumenge, 20 de juliol del 2008

EL POU DEL FARELL A LES VALLS DEL MONTCAU



Prop de la masia del Farell al terme del Pont de Vilomara, es troba el Pou del Farell 404 mts. N 41º 40.867 E 1º 55.348 en el qual es pot llegir una inscripció que diu: " DE PAU BONOVEN 1616 IONES FARELL E VIDOMARE ".
Se sap que l'hereu del mas Farell, es va casar amb una filla de la família Vilomara del Pont de Vilomara, i que l'onze de febrer de 1.616 va morir un albat nomenat Pau Bonaventura Farell.
Aquesta inscripció es deu a la mort d'aquest albat ?
Voldrà dir: " On és Pau Bonaventura Farell i Vilomara " ?
El perqué d'aquesta inscripció, és el que m'interessa.
En sabeu quelcom ?

3 comentaris:

Racons de la nostra terra ha dit...

a través del bloc d'antoni mora he arribat aquest, jo sóc nova i el meu bloc parla del vallès.

estic tan contenta d'haver-vos trobat! és un goig veure aquests blocs que parlen de la nostra terra des d'un punt de vista personal que ens enriqueix.

felicitats pel bloc! i ja aniré fent visites per informarme i amb el vostre permís el posaré en els meus enllaços d'interès.

salutacions cordials des del vallès

maria

antoniomora.verges@blogger.com ha dit...

Joan;

Amplia les fotos i les enviarem al nostre "expert lector de pedres".

Segur que et donarà una respota.

antoniomora.verges@blogger.com ha dit...

Pots posar-te en contacte amb el David Farell que té el Bloc www.davidfarell.blogspot.com. És dedica ha fer una recerca del llinatge dels Farell.
Feliu